gyakran ismételt kérdések
Pár kérdés ami már benned is felmerülhetett
Gyakori kérdések
Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, e-mailben a info@whizzopet.hu címen, vagy telefonon a +36 70 326 7239 számon érhetsz el minket.
Webshopunkban az alábbi fizetési módokat fogadjuk el:
- Barion: Egyszerű és biztonságos online fizetési lehetőség, melyhez bankkártyára vagy Barion egyenlegre van szükség.
- Banki átutalás: A megrendelés után küldött visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra utalhatod át a rendelés összegét.
- Utánvétes fizetés: A rendelés összegét a futárnak, a csomag átvételekor is kifizetheted készpénzben vagy bankkártyával, amennyiben ez a lehetőség adott.
Rendelésed nyomon követésére a GLS futárszolgálat és a Packeta szolgáltatásait veheted igénybe.
GLS futárszolgálat
A GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a rendelés feladásakor kapott visszaigazoló e-mail tartalmazza a legfontosabb szállítási információkat. Ha a rendelésedhez rendelkezésre áll nyomon követési szám, ezt az e-mailben találod meg. Ha nem kapnál külön nyomon követési információt, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a csomagod nyomon követésében.
Packeta
1. Nyomon követési értesítés: Miután a csomagot átadtuk a Packetának, e-mailben és SMS-ben is kapni fogsz egy nyomon követési számot.
2. Packeta weboldal: A Packeta hivatalos weboldalán (packeta.com) vagy a Packeta mobilalkalmazásában egyszerűen követheted csomagod állapotát a kapott nyomon követési számmal.
Igen, lehetőség van a termékek visszaküldésére, ha nem vagy elégedett velük. A visszaküldés menete a következő:
1. Elállási jog: A kézhezvételtől számított 14 napon belül jogod van indoklás nélkül elállni a vásárlástól, és visszaküldeni a terméket.
2. Kapcsolatfelvétel: Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon, hogy tájékoztass minket a visszaküldési szándékodról. Kollégáink megadják a szükséges információkat a visszaküldés módjáról és címéről.
3. Termék visszaküldése: A terméket eredeti, sértetlen állapotban, lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszaküldened. A visszaküldési költségek a vásárlót terhelik, kivéve, ha a termék hibás vagy nem az általad rendelt árut kaptad meg.
4. Visszatérítés: A visszaküldött termék átvételét és ellenőrzését követően a teljes vételárat visszatérítjük, beleértve az eredeti szállítási költségeket is (ha voltak). A visszatérítés a visszaküldés feldolgozásától számított 14 napon belül történik.
Szállítási lehetőségeink között a GLS futárszolgálatot és a Packeta hálózatát kínáljuk:
GLS futárszolgálat
• Házhoz szállítás: A GLS futárszolgálat gyors és megbízható házhoz szállítást biztosít, így a rendelésed közvetlenül az általad megadott címre érkezik. A futárszolgálat a csomag feladását követően általában 1-2 munkanapon belül kézbesíti a csomagot.
Csomagpontok: A GLS lehetőséget kínál arra is, hogy rendelésedet egy GLS CsomagPontba kérd, ahol rugalmasan átveheted a csomagot a számodra megfelelő időben. A GLS CsomagPontok között sokféle helyszín közül választhatsz, mint például üzletek, benzinkutak és egyéb elérhető helyszínek.
Packeta
• Csomagpontok és csomagautomaták: A Packeta szolgáltatásával lehetőséged van a rendelésedet a számodra legkényelmesebb csomagpontra vagy csomagautomatába kérni. Ezzel rugalmasan átveheted a csomagodat, amikor számodra a legmegfelelőbb.
Mindkét szállítási mód esetén értesítést kapsz a várható kézbesítési időről és a csomag átvételi lehetőségeiről. Ha bármilyen kérdésed van a szállítással kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk szívesen segít!
1. Értesítés: Ha a csomagot nem veszed át az első kézbesítési kísérlet során, a futárszolgálat (GLS vagy Packeta) értesítést hagy, és általában még egy kézbesítési kísérletet tesznek, vagy lehetőséged van új időpontot egyeztetni.
2. Csomagpontok esetén: Ha a csomagot csomagpontra kérted, és nem veszed át az értesítésben megadott határidőn belül (általában 5-7 nap), a csomag visszakerül hozzánk.
3. Visszaszállítás és újbóli kézbesítés: Az át nem vett csomagokat visszaszállítják a raktárunkba. Ebben az esetben a megrendelésed törlésre kerülhet, vagy egyeztetés után újból elküldhetjük a csomagot. Fontos tudni, hogy a visszaszállítás és az újbóli kézbesítés költségei a vásárlót terhelhetik.
4. Visszatérítés: Ha a csomag visszaérkezik hozzánk, és nem kéred újbóli kiküldését, a termék vételárát visszatérítjük, levonva a szállítási költségeket.
Általános kérdések
A Whizzopet termékei 100%-ban természetesek és biztonságos a használatuk. Természetes (javarészt bio) összetevőkből állnak, így önmagában abból nem származhat semmi baj, hogy a kutyusod lenyalogatja magáról a termékeket.
Viszont a legjobb eredmény elérése érdekében azt javasoljuk, hogy a termékek használata után, vond el kedvenced figyelmét egy kis játékkal, jutalomfalattal vagy egy kényeztető masszázzsal, amíg a termék kellőképpen beszívòdik a bőrébe.
Így érheted el a maximális hatékonyságot, hiszen a termékeket első sorban nem a kutyusod pocijának terveztük, hanem azért, hogy segítsenek ápolni és védeni őt.
Termékeink használhatòak minden állaton és teljesen biztonságosak az életkor minden szakaszában. Nem számít, hogy milyen “állapotban” van az állat és nem számít az sem, hogy milyen korban van (kölyök, serdülő, felnőtt vagy öreg).
A kakaòvaj hallatán rögtön a csokoládéra gondolhat az ember, ami ugye mérgező a kutyákra nézve. Ezért esetleg felmerülhet benned a kérdés: Vajon ha a kutyámat kakaóvajat tartalmazò termékkel ápolom és lenyalja, akkor az mérgezést okoz?
A válasz: Egyértelműen NEM.
A kakaóvaj NEM csokoládé, hanem a kakaó növényből kivont természetes zsír. Ez minimálisan vagy egyáltalán nem tartalmaz teobromint (csokoládéban megtalálhatò mérgező anyag, ami toxikus a kutya és más állat szempontjábòl. A koffeinhez hasonlò vegyület.) tehát biztonságos a használata.
Termékeink 100%-ban allergiamentes anyagokat tartalmaznak, egyik összetevőnk sem okoz allergiás tüneteket.
Nose Glo és Paw Cure Balzsam: Naponta 2-3 alkalommal javasoljuk a balzsamok használatát a gyógyulási folyamat végéig ès a kívánt hatás eléréséig. Ha elérted a kellő hatást, a szintentartás érdekében napi 1-2 alkalommal használd.
Pro-Skin és W.E.T. Cream kenőcs: Naponta 2-3 alkalommal javasoljuk a kenőcsök használatát a gyògyulási folyamat végéig.
Ear Gel Fültisztítò: Heti rendszerességgel javasoljuk használatát.
A legjobb eredmény elérése érdekében nagyon fontos, hogy a termékeket megtisztított, lehetőleg (sebek esetében) fertőtlenített bőrfelületre vidd fel, aztán òvatos, gyengéd mozdulatokkal maszírozd be kedvenced bőrébe.
A termékek használata után, vond el kedvenced figyelmét egy kis játékkal, jutalomfalattal vagy egy kényeztető masszázzsal amíg a termék kellőképpen beszívòdik a bőrébe.
Termékeink összetevőit kizáròlag megbízhatò forrásokbòl szerezzük be és a legmagasabb minőségre törekszünk az alapanyagok kiválasztása során is. Termékeink magas arányban tartalmaznak bio összetevőket, melyek az Ecocert természetes, organikus termék minősítéssel rendelkeznek.
Illetve saját bioméhészetünk bio termékeit is felhasználjuk termékeinkben, melyeket a Biokontroll, az ökològiai gazdálkodást ellenörző-tanúsítò szervezet ellenőriz és tanúsít minden évben, nagyon szigorú rendszerben.
Bioméhészetünk hologrammal és egyedi azonosítóval ellátott tanúsítvánnyal rendelkezik.
Természetesen előfordulhat, hogy a frissen érkezett csomagod kibontod és azt tapasztalod, hogy a termék lágyabb vagy keményebb állapotban érkezik meg hozzád.
Sajnos a meleg és hideg idő befolyásolhatja a termékek állagát, de ne ijedj meg!
Ha azt tapasztalod, hogy a meleg idő hatására túl lágy a termék, akkor egyszerűen csak rakd hűvösebb helyre egy kis ideig (de semmiképp sem a fagyasztòba).
Viszont, ha a téli idő viccel meg és túl keménynek találod, akkor könnyen segíthetsz rajta, ha a terméket kicsit melegíted a kezedben (de semmiképp ne olvaszd meg a terméket példuál mikrohullámú sütőben, vagy forró edényben sem).
Sokszor nem egyszerű ám eldönteni, hogy kutyusunk bőre miért sebes vagy irritált. Itt van egy gyors iránymutatás, hogy melyik kenőcsünket használd a kezelés szempontjábòl.
Ha kutyusod valamilyen sérülést szerez/szerzett, ha sérülések vannak bármely testrészén, ha megcsípte egy rovar, ha irritáciò lép fel bőrén, akkor válaszd a Pro-Skin kenőcsünket, melyet kifejezetten bőrsérülések kezelésére fejlesztettünk ki.
Viszont, ha kutyusod bőre állandòan viszket, piros, nyalja/harapdálja a lábait, gyulladtak a ráncai, gombás bőrfertőzése van, elszíneződött a bőre, akkor a megoldás a W.E.T. Cream kenőcs, hiszen kifejezetten gombás fertőzések kezelésének hatékony segítője.
Tehát, sérülés, baleset, csípés, irritáció? Pro Skin.
Gombás fertőzés, bőr elszíneződés, égető-, viszkető, piros bőr? W.E.T. Cream.
Természetesen, hiszen a gombák számára nagyon jò táptalaj a nedves ránc és a fül.
Sokszor találkozni olyan esettel, hogy sebes, piros a kutya ránca (főleg nyomott orrú fajtáknál). Mivel a nedves közeg táptalaja a gombának, így kedvenced folyton vakarni szeretné viszkető ráncait és ezzel megsebesíti bőrét, így könnyen felülfertőződhet a seb.
Bátran kezeld a W.E.T Cream kenőccsel, hogy kedvenced megszabaduljon az égető, viszkető érzéstől és a gyògyulás utjára lépjen.
A fülén is megjelenhet gombás fertőzés. Természetesen a kenőcsöt a fül belsejébe ne kend bele, kizáròlag külsőleg alkalmazd!
A propolisz a méhek védőpajzsa. Mint az Ezeréves Sólyomot a Star Warsban a láthatatlan védőpajzs, úgy veszik körbe magukat a propolisszal a méhek.
És – ha engem kérdezel – ez egy igazi természeti csoda. A méhecskék számos növény rügyéből gyűjtik a propolisz alapanyagait, hogy aztán bevonják azzal a kaptár belsejét. Ez a “védőpajzs” pedig megvédi az életüket.
Ráadásul, a propolisz az emberekre és az állatokra is csodás hatással lehet – már több ezer éve tudjuk ezt róla…
Erősíti az immunrendszert, véd a fertőzésektől, gyorsítja a sebek gyógyulási folyamatait és védi azokat az elfertőződéstől. Kiváló antioxidáns és még gyulladáscsökkentő hatással is rendelkezik. És mindezt úgy teszi, hogy nincs káros mellékhatása sem…
Olyan anyagokat találni benne, mint a flavonoidok, az illóolajok, a kalkonok, dihidrokalkonok, a katehinek, a vitaminok (B1-, B2-, B6-, C-, E-vitamin) és az aminosavak.
A méhviasz a természet kötőanyaga. A méhecskék – ezek a kis matek zsenik – hatszögletű sejteket hoznak létre, amiről köztudott, hogy az összes geometriai forma közül ennek van a legnagyobb kerülete. Így minimális munkával a maximális mennyiségű mézet tudják felhalmozni a sejtekben.
De nem ez az egyetlen érdekesség…
A méhviaszt valószínűleg már az ősember is ismerte. Egyes barlangrajzokon felismerhető, hogy már őseink is gyűjtötték ezt a viaszt. Az Egyiptomi kultúrában pedig a szarkofágok légmentes lezárásához használták fel…többek között.
Számos területen használnálják az emberek (olyanokon is, amit nem is gondolnál – pl. indigó, rágógumi, autóápolás stb.).
A kozmetikai szerek területén pedig főként azért használják, mert sejtregeneráló, vérkeringés-serkentő, gyulladáscsökkentő, baktériumölő, vízlepergető és a sebek gyógyulását serkentő hatása van.
E csodás anyagot a fiatal méhek állítják elő a potrohukon található viaszpikkelyeik segítségével. Azaz, szó szerint, kemény izzadsággal hozzák lérte. Köszönjük nekik ezt, hiszen a Whizzopet termékek is kevésbé lennének hatásosak méhivasz nélkül.
Egy gondosan becsomagolt papírdobozban vagy légbuborékos borítékban és nagyon gyorsan.
Ugyanis a csomagot a GLS vagy Packeta szállítja ki, akik egy ideje nagyon beleerősítettek a gyorsaságba. A legtöbb esetben 1-2 napon belül kiszállítják a csomagot…de a legrosszabb esetben is 3 napon belül.
Ráadásul nagyon profin intézik a dolgokat. E-mail és telefonos értesítést is kapsz tőlük a szállítás napján. És akár felhívhatod a futárt, hogy egyeztess vele, ha mondjuk más időpontban szeretnéd megkapni a csomagot.
Úgyhogy, a rendelésed leadása után 2-3 napon belül biztosan ott tarthatod a kezedben a Whizzopet csomagodat és máris elkezdheted a kutyusod ápolását.
Még szép, hogy van! Ráadásul 180 napos!
Teljesen biztosak vagyunk abban, hogy amit ígérünk, azt a kutyusod meg is kapja…minden jótékony hatást (főként, ha lelkiismeretesen kezeled őt a termékeinkkel).
Olyannyira biztosak vagyunk ebben, hogy garantálni is merjük. Méghozzá nem is akárhogyan…
Ha úgy érzed, hogy a termékeink nem fejtik ki azt a hatást, amit ígértünk, pedig te lelkiismeretesen kezelted velük a kutáydat, akkor csak jelezned kell ezt felénk és máris kérdezgetés nélkül visszafizetjük neked a termékek árát.
És ezt a garanciát 180 napig biztosítjuk a számodra!
Nézd, mi sem lennénk boldogok, ha nem kapnád meg azt az értéket tőlünk, amire számítottál.
Úgyhogy, miután jelezted felénk az elégedetlenségedet, csak vissza kell küldened nekünk a csomagot és mi visszafizetjük neked a teljes vételárat. Sőt, még a visszaküldés díját is mi álljuk!
Korrekt ez így?
Akkor már tényleg csak egyetlen lépés választ el a teljes sikertől. Válogass bátran a termékeink közül és gondoskodj róla úgy, ahogy már rég kellene…hiszen most már tudod, hogy úgysem kockáztatsz semmit. Ha nem vagy elégedett, úgyis visszakapod a pénzedet.
Bízom benne, hogy sikerült segítenünk!
Hasznos olvasnivaló hónapról-hónapra!
Érdekes kutyaápolási tippek és természetes megoldások kedvenceid számára, valamint értesítések minden új termékünkről egyenesen a postaládádba küldve.
Kapd kézhez a legfrissebb, számodra releváns tartalmakat ingyenesen, rövid és sallangmentes e-mailek formájában.